Inteligența artificială (AI), inclusiv modelele lingvistice mari (LLM), excelează în compunerea de poezii. Diferența dintre AI și un algoritm convențional constă în înțelegerea soluțiilor pe care le propun—atunci când înțelegem pe deplin soluția, aceasta devine automat un algoritm.
Dacă cineva folosește AI avansată pentru stabilirea prețurilor—presupunând că aceasta oferă o soluție imparțială, dar care nu este complet înțeleasă de utilizator—există riscul de a nu înțelege raționamentul din spatele segmentării propuse.
Fără a înțelege logica din spatele segmentării optime, afacerea nu are nicio strategie și, prin urmare, nu deține un avantaj competitiv.
Implementarea IAS 19 este esențială pentru companiile care oferă beneficii angajaților. Cu toate acestea, cum poate AI să determine mai bine cum să proiecteze planul de beneficii pentru a crea mai mult spațiu pentru angajați?
De ce este rCOr mai bun decât AI în stabilirea prețurilor? Atunci când concepem procesul de stabilire a prețurilor, avem o înțelegere precisă a modelului și astfel determinăm avantajul nostru competitiv condiționat de date.